Förlååt!

Ingen uppdatering igår, FÖRLÅÅT!
Men det hände en massa kaos i mitt lilla liv igår, och vissa väldigt betydelsefulla människor i mitt liv sade mycket sårande saker..
 
Allt är helt galet och sjukt och cp i mitt huvud just nu, och ingen kan hjälpa mig.. Jag säger inte att det är synd om mig själv eller någonting sådant, men det suger ju lite att vara i mitt tillstånd just nu.
Jag vill inte gå upp, för jag vill inte gå fram till min dörr, trycka ner handtaget och lämna mitt rum, nej, nej, nej.
 
Gullig morgonbild osv.

 
Men jaa.. Nu har jag inget mer att tillägga. Ska försöka blogg mer idag än jag gjorde igår.
 
HEJDÅ.

Kommentarer
Postat av: ebba

Har du börjat tänka på nyårs klänningar än? Har problem med att välja eller helt enkelt bara vill ha inspiration? Kika då in på bloggen! Bjuder på en hel del paljett klänningar som är perfekta att bära i väntan inför det nya året! Kramis
http://ebs.blogg.se/2012/november/new-years-eve-fashion.html

2012-11-25 @ 18:43:48
URL: http://ebs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0