Avril Lavigne

Hej!
Min nya kärlek är Avril Lavigne. Hon är så sjukt söt och cool och hon har faktiskt riktigt bra låtar.
 
 
Men ja.. Nu har jag iallafall varit ute och ridit. Mår alltid bra efter ett pass på min lilla pålle. Hon var ganska stel i början och spände sig och sänkte ryggen och så, men i slutet gick hon riktigt bra så nu är jag riktigt nöjd.
Tränade lite innan ridningen också, så jag känner mig riktigt stolt över mgi själv nu, haha.
 
Vill bara lägga till i detta inlägget, om någon har missat varför man tränar även om man är smal. Många som jag känner säger typ "Men du är ju smal, du behöver inte träna!", men grejen är att jag tränar ju inte för att bli smal, utan för att få den fina mage som jag vill ha, alltså en vältränad mage och inte bara en platt liksom. Jag vill även ha en bra kondition och så. Och alla kroppsdelar ser faktiskt mycket bättre ut om de ligger muskler i grunden (tycker jag iallafall). Så ja, det är typ därför jag tränar. Och såklart för att min kropp ska må bra!

Kommentarer
Postat av: Julia Wisniewska

Hej, allt bra?:)
KRAM :D

Svar: Hej, ja det är det väl :)Kram kram :)
elindskoug.blogg.se

2012-11-17 @ 20:52:27
URL: http://JuliaWisniewska.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0