Alltid!

Det är alltid såhär:
Jag loggar in på min blogg, och skriver typ 3 eller 4 inlägg en dag, och då sjunker av någon anledning alltid min statistik, och så nästa dag så kanske jag bara lägger in typ 1 inlägg, och DÅ höjs statistiken med typ 10 pers.. ALLTID! Så det där tjafset om att man får fler besökare ju mer man bloggar är bara bullshit, haha! Nej, men seriöst! Varför kollar ni alltid in min blogg under dagarna som jag inte bloggar mycket?
 
Men okej, det var ju en tråkig inledning, haha. Men nu sitter jag iallafall och tycker lite synd om mig själv för att jag har två saker som jag bordeha gjort färdig för skolan och så är de inte färdiga..
 Men förutom det så mår jag faktiskt bra! Ska gå med i en dagens blogg-tävling och hoppas på lite fler besökare. Måste dock öka uppdateringen då, hehe.
Hoppas verkligen att vi får köpa hästen som vi var och provred, för den var  riktigt rolig att rida!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0