Rocky road botar det sjunkande humöret...?

Mitt humör har sjunkit som fan idag.. Var ju sjukt taggad, och har lyckats hålla masken hela dagen, fast sedan drog jag mig in i mitt lilla rum och satte mig här med datorn och en stoor skål med ROCKY ROAD, världens godaste glass typ!
 
 
Idag joggade jag betydligt längre än vad jag brukar OCH jag sprang i den jobbigaste backen ni någonsin kan tänka er.. Mjölksyran där asså!
Har även sjuk träningsvärk i magen så kan varken hosta, skratta eller sätta mig upp nu, haha.
 
Målade även naglarna idag, och hjälpte min bror med sin ponny, så jag tycker ändå att det har varit en produktiv dag, men allt tog längre tid än väntat.
 
 
FIN BILD!
Man ser inte färgen på naglarna, det behövs något lager till kanske. Men det är ett ljust pärlemovitt nagellack som jag kör på idag, det får väl symbolisera att vi närmar oss vinter.
 
Fan.. Det är måndag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0