Nattinlägg..

Nu kommer ett litet godnatt-inlägg från mig.
Känner att jag verkligen suger på detta med att blogga och sådant, för mina inlägg är alltid ointressanta och korta, och det är inte ens bra bilder med. Men jag trivs med detta ändå, det är skönt att skriva lite, och att ha något att sysselsätta sig med och så, haha.
 
 
BIRTHDAYGIRL!
Ursäkta outfiten, alltså den vita polotröjan, men det är vad  jag har på mig när jag rider, och jag har ännu inte hoppat i min pyjamas efter dagens ridpass på min mammas fjording.
På bilden har jag dessutom på mig ett CHILDHOOD-armband som jag fick av min mormor. Jag är mycket för sådana insamlingar, och ser t.ex. till att alltid ha ett Rosa Bandet-band på min jacka, och förra året köpte jag även några armband som julklappar åt mina vänner och min mamma där en del av pengarna donerades till en Give Hope-fond. Jag tycker att alla borde köpa sådant!
 
Men nu ska jag sova, så GODNATT everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0