Motivation..

Motivation är ju typ det vi alla söker. Man orkar inte göra något eller komma till skott överhuvudtaget om man saknar motivation. Så brukar det vara för mig.. Jag orkar inte träna för att jag saknar motivation, jag orkar inte blogga för att jag saknar motivation, och ibland så orkar jag knappt leva bara för att jag saknar motivation.. Jag vet, sjukt deprimerande, men så är det.
Men idag så är jag motiverad! Jag vill rida, och hoppas att mamma låter mig rida på både Punky och Sunny. Sedan vill jag även träna idag, så detta kommer förhoppningsvis att bli en dag full med rörelse och glädje, haha. Och förhoppningsvis så vaknar jag med extrem träningsvärk imorgon!
Jag vet, jag är otroligt charmigt klädd osv.. Men jag vaknade nyss, så har inte orkat borsta håret eller byta om från min sköna pyjamas.
 
Jag har ju ridit western nu i ungefär ett år, men nu börjar jag tyvärr tröttna, för jag gillar engelsk ridning mer. Visst, western är otroligt roligt och så, men hoppning är nog ändå min största passion.
Så nu håller jag på att försöka utbilda Sunny, hästen jag ridit nu det senaste året, i lite hoppning, och det är svårt! Visst, hon kan ju hoppa, jag menar.. Alla hästar kan ju gå över ett hinder. Men hon kan absolut inte taxera överhuvudtaget innan hindret, så det blir små konstiga skutt över 30cm hindren som vi tränar över.
Men förhoppningsvis kan vi kanske komma ut på en liten clear round på 50cm iallafall, haha!
Nu ska jag byta om, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0